søndag 7. februar 2010

”Sjanger-skrivedagen”

”Sjanger-skrivedagen” med samarbeidsmuligheter likte jeg. Jeg hadde utrolig utbytte av det. Da jeg satt søndag kveld og skulle skrive novelle fikk jeg panikk. For det første har jeg nesten ikke skrevet noe innenfor novellesjangeren siden ungdomskolen. Jeg husket ikke sjangertrekkene. Da jeg kom på skolen og vi skulle hjelpe hverandre på vei og gi hverandre råd ble jeg glad. For det første lærte jeg utrolig mye av de andre på gruppen som hadde samme sjanger, og jeg fikk inspirasjon. Det hjalp kjempe mye og vi sa akkurat det vi mente til hverandre. Jeg tror alle ble veldig fornøyde med stilene sine da vi måtte levere. Jeg ble hvertfall utrolig fornøyd med min til slutt. Den ble ganske annerledes fra da jeg kom på skolen til vi leverte, men det var absolutt en positiv forandring! Stilen hadde kanskje blitt enda litt bedre hvis jeg hadde kommet på skolen med et bedre utgangspunkt, men samtidig så tror jeg det var bra. Jeg lærte masse på grunn av det. Samarbeidsmulighetene var veldig lærerikt og jeg håper vi skal ha det flere ganger :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar