mandag 8. februar 2010

”Sjanger-skrivedagen” - på nynorsk

”Sjanger-skrivedagen” med samarbeidsmuligheiter likte eg. Eg hadde utroleg stor nytte av det. Då eg sat søndag kveld og skulle skriv ei novelle fekk eg panikk. For det fyrste har eg nesten ikkje skrive noko innafor novellesjangeren sida ungdomskula. Eg hugsar ikkje sjangertrekka. Då eg kom på skula og vi skulle hjelpe kvarandre på veg og gi kvarandre råd, ble eg glad. For det fyrste lærte eg utroleg mykkje av dei andre på gruppa som hadde same sjanger, og eg fekk inspirasjon. Det hjalp kjempe mykkje og vi sa akkurat det vi meinte til kvarandre. Eg trur alle ble fornøgd til slut. Eg blei i alle fall fornøgd med min. den ble svært annleis frå då eg kjem på skula til eg leverte den inn, men det var absolutt en positiv forandring. Stilen hadde kanskje blitt litt betre hvis eg hadde kome på skula med eit betre utgangspunkt, men samtidig så trur eg det var bra. Eg lærte mykkje på grunn av det. Samarbeidsmuligheitene var veldig lærerikt og eg håpar at vi skal ha det fleire gonger.

Dette innlegget på bokmål finn du her

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar