mandag 24. august 2009


Hei alle sammen =)
Dette blir mitt første innlegg på denne nye bloggen min. Egentlig er jeg ikke så veldig glad i det med blogg selv, men siden vi skal ha det på skolen så må jeg skrive litt allikevel. Jeg kan jo begynne med å skrive litt om sommerferien min. Jeg har hatt en super ferie. Jeg var nemlig i Hellas med seks venninner. Vi var der i 12 dager, og det var de beste 12 dagene i hele mitt liv! Vi hadde det utrolig gøy hele tiden og opplevde masse. Det eneste som var kjipt var at hele gjengen fikk svineinfluensa, men det gikk bra. Jeg anbefaler alle å dra på en sånn tur :D

Ved siden av meg sitter Marthe. Hun er helt i mot blogging, og siden jeg er litt i mot det selv, prøver vi å se på de positive tingene ved det sammen. Akkurat nå kommer vi ikke på noen, med det får vi håpe endrer seg med tiden.



1 kommentar:

  1. Pluss i boka for god sportsånd! Såmnn skal det lyde. Ferien var nok bra, ja, å være med venninner i Hellas er vel nesten det morsomste som tenkes kan?

    SvarSlett